Jak postupovat při reklamaci

Reklamační řád

 

Tento reklamační řád se vztahuje na zboží, jež bylo zakoupeno v internetovém obchodu www.levne-dymky.cz a jehož reklamace byla uplatněna v záruční době 24 měsíců ode dne zakoupení zboží.

Ke každému zboží zakoupenému v internetovém obchodu www.levne-dymky.cz je před jeho dodáním kupujícímu zaslaná faktura na kontaktní e-mail. Faktura zároveň slouží jako záruční doklad.

Při převzetí zboží je kupující povinen zkontrolovat následující:

- Zda se jedná o výrobek, který byl objednán (pokud se jedná o výrobek, který nebyl objednaný, zboží nerozbalujte, neotvírejte, jinak nebude možné ho vyměnit).
- Zda je výrobek v neporušeném stavu, tzn. zda nemá zjevnou vadu.
- Zda fungují všechny jeho jednotlivé části.

Záruka se nevztahuje na vady zboží způsobené nesprávným užíváním, skladováním nebo poškozením zboží kupujícím. Obal a obsah výrobku nesmí být mechanicky poškozen (mechanickým poškozením se rozumí takové poškození výrobku, které nemohlo vzniknout běžným používáním výrobku k účelu, pro který byl vyroben).

Jak postupovat při reklamaci?

 

1. Pokud chcete reklamovat zboží, kontaktujte nás na e-mailu info@levne-dymky.cz. Přiložte fakturu, kterou jsme vám zaslali e-mailem při expedování zásilky a dále reklamační formulář, který je ke stažení - ZDE

2. Do předmětu e-mailu napište "Reklamace". 

3. Kupující osobně či přepravní službou dopraví reklamované zboží včetně prokázání o jeho koupi na níže uvedenou adresu. Reklamovaný kus nezasílejte na dobírku, takovou zásilku nemůžeme přijmout. Zásilka musí být pečlivě zabalená a musí být pojištěná. Za případnou ztrátu nebo poškození zboží prodávající neručí.

4. O dalším průběhu reklamace Vás budeme kontaktovat na přiložený e-mail. 

Adresa pro zaslání reklamovaného kusu:

Jméno: Oulehla Radim
Ulice číslo popisné: Znětínek 65
Město: Radostín nad Oslavou
PSČ: 594 44

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.